Díváte se na PPC a SEO jako na dva soupeře? Tak to jste úplně mimo. SEO optimalizace Praha je prostředkem pro efektivní přirozené vyhledávání, zatímco PPC reklama Praha vám přivede velké množství návštěvníků hlavně na základě placené propagace. Může se zdát, že tyto dva modely spolu nesouvisí a jdou proti sobě. Pokud je ale dokážete správně zkombinovat, získáte nejlepší výsledky.
Proč je kombinovat?
Základem obou metod je výběr nejlepších klíčových slov. Když uděláte analýzu klíčových slov pro oboje najednou, ušetříte tak specialistům hodně času, který mohou věnovat něčemu zcela jinému, a nemusíte jim zbytečně platit za čas, který strávili jednou analýzou navíc. Stejně můžete postupovat také při optimalizace struktury stránek a v případě obsahu cílových webů.
Kromě toho můžete obsadit více odkazů na jedné stránce vyhledávače. Zlepší se tak viditelnost webu a tento postup je skvělý i pro budování značky. Jakmile se objevíte na místech pro neplacené i placené výsledky, budete vnímáni jako specialisté na daný problém, špičku v oboru a zaručeně to bude velkým signálem vaší důvěryhodnosti, protože si vás Google vybral hned dvakrát.
Zlepšení skóre, se kterým pracují roboti
Revelance webu v závislosti na položeném dotazu do vyhledávače je pochopitelně klíčem k úspěchu. Čím lépe se tomu přizpůsobíte, tím lépe. A jednou z metrik, která vám může v této oblasti hodně pomoci, je skóre kvality webu. Pokud je nízké, Google vás nebude zobrazovat. Při optimalizaci se s tím můžete vypořádat. Kvalitní on-site optimalizace může pomoci PPC reklamě ve zlepšení skóre.
Získávání důležitých dat
Dostatek relevantních informací je v tomto oboru klíčem ke všemu. Bez kvalitních dat jednoduše nemůžete vytvořit dobrou marketingovou strategii. Spuštěním testovací PPC kampaně můžete hodně zvýšit objem těchto dat, která poté můžete efektivně využít při tvorbě obsahu pro SEO. Zjistit tak můžete nedůležitá slova z přirozeného vyhledávání, ideální umístění v síti a mnoho dalšího.